söndag 4 januari 2015

Söndag 4/1-2015 20:26

DAG: Jaha till natt igen då och jag vaknade ett otal gånger under natten och hörde mina grannar. Så kass sömn igen kom ur sängen till tolv tiden och fick i mig frukosten. Så sedan till ett tiden så stack jag ut på ett uppdrag men idag så gick det inte som det skulle och jag lyckade inte med nått idag. Men jag fick god middag och så åkte jag hem igen. Tanken var då att jag skulle titta på film men jag var sen så jag la mig istället. Så mer? Skall se filmen till tisdag tänkte jag så jag kommer igång med den tidigt för jag tror att den är över två timmar lång. Så mer? Jo det är lotto idag ja igår men ser det idag fick inget samtal så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller imonn på bloggen om det inte gav nått. Nä kort blogg idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Då jag också skall kolla höjningen och sedan höja till nästa vecka igen.

ROMAN: Ja vi hoppas på bättre sömn inatt så kör jag igen tills imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: