torsdag 1 januari 2015

Torsdag 1/1-2015 20:37

DAG: Jaha jag är hemma igen idag men till natten igen då. Somnade illa sent igår runt fyra tiden sov sedan så där med ett par vak fram till halv ett idag. Fick i mig frukosten och så stack jag sedan hem. Så när jag kom hem så packade jag upp och fick av mig kläderna men kom då på att jag skulle handla lite idag så jag fick på mig igen och stack till ICA. Så sedan hem igen och fick köra igång middagen med en gång idag. Hade idag revbensspjäll och pommes fick med mig lite från morsan. Såg mina serier när jag åt men sparade lite till imonn. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så idag är det en konstig dag för jag trodde att det var söndag idag. Blir så när dagarna inte är som de skall. Så mer? Jo det var lotto igår men jag fick inget samtal så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag om det gav nått. Så mer? Ja har lite mer att se imonn men jag tror jag skall ut och kippa mig imonn men jag vet inte om det är öppet. Och så kommer stormen med men jag får se hade varit bra om jag tog det imonn efter romanen. Så är det klart annars går en dag till åt skogen om jag måste ta annan dag. Vi får se hur jag gör imonn. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja till lördag så hoppas jag kunna köra storstretchen igen. Har lite ont i ryggen efter sängen men jag hoppas att det lägger sig tills lördag.

ROMAN: Ja imonn så kör jag så jag hoppas att jag sover bra inatt så skall det nog gå.

Så nog för idag och tack för idag på detta årets första dag säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: