onsdag 7 januari 2015

Onsdag 7/1-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass sådan igen kunde inte somna som jag ville igår utan låg länge innan jag tillslut somnade. Vaknade sedan till sex tiden tror jag och låg sedan vaken ett bra tag och kom ur sängen till elva tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till två. Efter detta skulle jag då till Hisingen men kom inte iväg förrän till halv tre tiden eller om det var efter till och med. Så stack och tog vagnen till centralen sedan nästa vagn till ja jag minns inte vad det heter men jag kom dit och sedan in i elgiganten och hämtade min tandborste sedan hem igen. Och jag tog vagnen över till femman sedan gick jag hem där ifrån. Så jag var sen hem och fick gå igång med middagen med en gång. Hade idag karréer med mos idag. Så när jag kom hem så satte jag borsten på laddning men det tar upp till 22 timmar att ladda den första gången. Så sedan åt jag och såg på mina serier när jag åt och satt länge idag och tittade. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe nja inte riktigt jag fick en kopp kaffe men tog den inte jag la mig på sängen. Ja skall det var riktigt och det skall det så satte jag mig och läste ett tag efter middagen sedan fick jag igång kaffet och så la jag mig istället för att dricka det. Så nu till åtta så såg jag att jag inte hade druckit det och tog det. Så mer? En små kass dag idag men jag hoppas jag sover bättre inatt då jag skall ta en stark tablett då hoppas jag att jag sover som jag skall. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja gick lite trögt idag igen men jag fick ändå till lite idag hoppas på mer imonn om det är lugnt i huset. Och mitt element inte knäpper iallafall inte när jag skall somna.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: