tisdag 27 januari 2015

Tisdag 27/1-2015 20:23

DAG: Jaha natt igen och en rätt kass sådan inatt vaknade imorse till bank bank bank igen jag vet i fan var det kommer ifrån men de bankar något dag efter dag efter dag. Kommer någonstans från bangården tror jag. Så till tio tiden så var sömnen slut för mig och jag kom upp. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv då jag skulle sticka till frisören. Så när klockan slog tolv så stack jag och klippte mig och sedan handlade jag mat. Först en runda med kött sedan en till med allt annat än kött. Så sedan när jag kom hem så hade jag köpt lite till idag peperonis en bruk morsan har sagt att de inte är goda men det var länge sedan så jag köpte idag och testade de var goda. Så hade hamburgare och klyft idag när jag åt och såg på teven mina serier men hann inte allt idag för jag var sen igång idag. Gick igång med middagen till fyra tiden så jag hann inte se allt idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så fick jag i mig den sista jappen med nötter som jag köpte idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja vi kör igen till torsdag…

ROMAN: Jaha om jag kan så kör jag igen imonn vi får se hur sömnen blir inatt.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: