söndag 11 januari 2015

Söndag 11/1-2015 20:21

DAG: Jaha till natt och inatt var det inte lätt att somna och det gjorde jag inte heller. Låg läge och lyssnade på hur takpannorna lättade från taket och föll ner i trädgården och på gatan utanför. Så sov sedan så där under resten av natten och idag kom jag inte ur sängen förrän till tolv. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga sedan runt två tiden. Så efter detta så satte jag igång att se nya beck filmen som jag spelade in för ett tag sedan ja eller om det var igår. Så spanade på den och fick igång middagen runt fyra tiden. Då jag pausade filmen och gick igång med den samma. Hade idag karréer med klyft och efter detta också en kopp kaffe. Så sedan såg jag en serie och sedan var det slut för idag på teve fronten. Så mer? Jo det var lotto igår men de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag om det gav nått annars imonn på bloggen om det inte gav nått som vanligt. Så mer? Ja mer? Imonn så sätter  jag igång med att skriva ner min historia vi får se hur det går. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja när jag idag packade väskan så kom jag på att jag inte hade skrivit ner de nya tyngderna till papper. Så jag satte mig och gjorde det idag innan jag packade väskan idag. Så kör vi ny tyngd imonn får se hur det går då.

ROMAN: Ja imonn så börjar jag på riktigt vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag. Men jag återkommer imonn med mera på denna punkt då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: