torsdag 20 november 2014

Torsdag 20/11-2014 20:19

DAG: Jaha natt igen då ja och grannarna som har flyttat in var uppe sent igår låg och lyssnade på dem ett bra tag. Men tillslut så somnade jag men då var nog klockan runt tolv eller mer. Det som är illa med detta är att jag tar sömntablett och har jag otur så somnar jag inte alls om jag inte somnar efter en halvtimme. Men det gjorde jag igår sov sedan så där fram till tio tiden då jag fick igång mobilen om de skulle ringa men det gjorde de inte. Kom ur sängen till elva tiden eller lite innan fick i mig frukosten och så väntade jag på att de skull ringa. Men det gjorde de inte så till 14:30 så ringde jag och då sa de att den var klar och att allt var klart. Jag trodde mellan 1500 till 3000 men de tog inte mer än 1400 nått sånt så jag kom undan billigt hämtar den imonn. Då har jag pengar över till räkningarna till denna månaden har fått över 1000 på mobilen och sedan 1000 på teven så nu skall det räcka hoppas jag. Så till tre tiden ja till halv fyra så stack jag till träningen och sedan hem igen. Väl hemma så tappade jag farten på stretchen så jag la ner den idag. Och gick igång med middagen istället såg teven med idag och fick i mig en kopp kaffe med innan jag kom hit. Så mer? Jo jag vann inte stort för jag fick inget samtal igår men kanske lite. Skall se det när jag får igång datorn igen det hoppas jag hinna med innan söndag. Men jag vet inte om den hinner ladda hem alla filer innan dess det tar en jävla tid att få hem dem. Så mer? Har spelt idag på mobilen annars har jag inte gjort mycket idag. Men till nästa vecka så hoppas jag att allt går tillbaks till normalt igen. Så jag kan komma igång med romanen igen.

TRÄNING; Ja träningen gick bra idag men jag hoppade stretchen idag kände mig lite seg idag efter lite kass natt igår.

ROMAN: Ja om allt går som jag vill så hoppas jag att jag är igång igen till måndag. Vi håller tummarna för det.

SPEL: Ja kanske så kör jag till söndag en runda men det beror på datorn skall den backa upp så kan jag köra under tiden den gör det. Men vi får se till söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: