måndag 24 november 2014

Måndag 24/11-2014 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men vaknade till åtta tiden och hade sedan svårt att somna om igen. Så låg sedan länge till efter elva idag innan jag kom ur sängen. Så och idag när jag kom upp så satte jag igång att pilla med datorn skulle lägga till ett program som inte längre finns så jag spana efter detta ända fram till halv ett. Jag såg inte på klockan och tänkte inte på att det tog tid men sedan så skulle jag då sätta igång med romanen men gjorde inte detta heller. Jag kom in på webbprogrammet och såg då att det inte var som det skulle och så satte jag igång att pilla med detta och till ett så var det lunch och jag hade inte fått nått gjort på romanen. Så efter lunchen så pillade jag mer med webbprogrammet och fick allt att fungera då gick jag igång med romanen. Då var klockan redan tre nästan. Så efter det så gjorde jag inte nått tills jag stack till halv fyra tiden. Tränade sedan hem igen och stretch och så middag på det. Och efter detta en kopp kaffe. Jo så såg jag i min tivo att allt inte spelas in som det skall och jag vet inte varför kan vara en bugg som gör att det inte spelas in. Så även med att netflix är gratis men inte går igång det är dåligt när det skall vara gratis i sex månader. Så mer? Har just nu ett till problem med hp update det är något fel med användaren som jag måste kolla upp idag. Det går inte att installera uppdateringar från hp.

TRÄNING: Ja körde idag men var idag sen men allt gick bra idag så även stretchen.

ROMAN: Ja idag så kom jag inte igång jo till tre tiden så körde jag lite. Men det ville sig inte idag och annat kom emellan. Så imonn så skall jag kippa mig och så skall jag handla lite på Clas Ohlsson sedan lite mer här uppe i Olskroken. Sedan till onsdag så skall jag handla. Så det blir inte förrän till torsdag som jag kör igen på denna punkt.

SPEL: Ja vi får se till söndag hoppas jag.

Nu är det slut för idag så får vi se om jag kan lösa problemet med HP gjorde det jag tror löser det men vi får se om jag har rätt. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: