lördag 29 november 2014

Lördag 29/11-2014 20:26

DAG: Jaha till natt och det var en okey natt fram till sex tiden eller vad den nu var då vaknade jag att någon pratade och sedan blev det inte mer sömn för mig idag. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00 då jag gick igång med träningsmaten så efter den så skulle jag då ha stretchat men idag så hoppade jag detta och gick igång med middagen med en gång. Hade idag karréer med klyft och pepparsås men de hade gjort om såsen så den var så där nu. Såg ett par serier när jag åt och så fick jag ett besök sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Så mer? Jo idag så klarade jag spelet jag kom på lösningen idag och tog sedan en bana och fastnade på nästa men jag är nöjd att jag tog denna för den var svår. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Jo det är lotto med idag så kolla in twitter idag eller imonn så håller ni er uppdaterade på detta med.

TRÄNING: Ja idag så gjorde jag armhävningarna och la sedan ner. Hade ont i morse i ryggen men det la sig med dagen hoppas att det släpper snart. Så kör jag igen tills måndag.

ROMAN: Ja nu är jag igång igen och jag körde idag även om jag distraherades av spelet ett par gånger men jag körde ändå idag två timmar så jag är nöjd idag.

SPEL: Ja vi får se hur jag sover inatt om jag sedan kör på denna punkt imonn. Vi hoppas på bra sömn så kör jag igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: