torsdag 13 november 2014

Torsdag 13/11-2014 20:18

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass natt inatt vaknade ett antal gånger under natten och till nio tiden så satte grannen igång att spela. Men jag lyckades somna ändå en lite stund. Så jag kom ur sängen till elva eller lite innan och fick i mig frukosten. Sedan till tolv tiden så stack jag in till Masthuggstorget och lämnade in datorn. Blir nog klar till tisdag hoppas jag men jag tror att jag måste köpa nytt Windows till den så kommer det gå på 2600 tror jag. Så sedan så åkte jag hem och var henna till ett tiden igen. Efter detta så gjorde jag inte nått fram till tre tiden då jag stack till träningen. Tränade sedan hem igen. Så gjorde inte stretchen idag utan gick igång med middagen. Så såg på family guy när jag åt och sedan läste jag datortidningen och tog en kopp kaffe. Och nu är jag här. Händer inte så mycket när jag inte har dator-

TRÄNING: Ja kör fort på torsdagar och långsamt på måndagar. Men hoppade stretchen idag hade inte lust idag.

ROMAN: Ja som jag sa igår så kommer detta inte igång förrän till nästa vecka. Kommer datorn på tisdag så skall jag ladda in program mm och sedan ladda in backupen det kommer ta tre dagar att göra. Men jag tror att jag kan skriva ändå.

SPEL: Ja imonn är det tvätt och sedan till lördag kanske jag kör på denna punkt.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: