tisdag 18 november 2014

Tisdag 18/11-2014 20:17

DAG: Jaha natt igen och en kass natt igen sov inte bra och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att datorn skulle ringa men till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så till tre tiden så satte jag igång med middagen och så till fem tiden nått sånt så ringde de och sa att de skall testa att installera med mina skivor så jag skall till dem imonn. Så det går inte som jag vill nu hoppas jag att jag får datorn till fredag om jag har tur. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått på denna punkt idag men till torsdag så kör jag igen.

ROMAN: Ja om jag har tur så kan jag gå igång med denna punkt till måndag hoppas jag.

SPEL: Ja får se till söndag om jag inte kör dator då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: