onsdag 12 november 2014

Onsdag 12/11-2014 20:06

DAG: Jaha idag kom jag upp till halv ett och fick frukost i mig och sedan satte jag igång med att pilla med datorn. Körde lite smått och gott och till sist så om installerade jag allt. Men det hjälpte inte så jag fick ringa till en dator reparatör och jag skall in med den imonn innan gymmet. Så var det med det kommer gå på 1500 eller 2500-2600 om jag måste köpa nytt operativsystem vilket jag tror att jag måste. Så mer? Jo jag stack till två tiden till apoteket och hämtade lite sedan hem igen. Det var då jag ringde och fick det sagt som jag sa ovan. Så sedan till tre tiden nä klockan var närmare fyra när jag gick igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg en serie idag när jag åt. Så mer? Jo jag fick i mig lite bok med idag efter kaffet som jag idag tog två koppar. Så mer? Ja nu kommer jag ligga 3000 back denna månaden och jag låg redan 1000 back innan men pengarna tar jag får mina sparpengar så de har jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag. Jo det kommer ta till tisdag innan den blir klar tror jag ja datorn alltså.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja denna punkt ligger nere tills tisdag skulle jag tro. Måste ha ny dator först innan jag kan gå på igen och installera allt igen.

SPEL: Ja har jag ingen dator så kanske jag spela lite i veckan men till fredag skall jag tvätta igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: