fredag 28 november 2014

Fredag 28/11-2014 20:26

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan i natt igen. Vaknade ett otal gånger och till sex tiden så låg jag vaken ända till tio och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv. När den gjorde detta så stack jag ner med tvätten och fick in den sedan upp igen. Jag har pillat med mobilen hela dagen idag, nja inte riktigt jag ringde till comhem och sa att min telefonsvarare inte är som den skall och de fixade detta fick ett sms och då var den okey igen. Så stack sedan ner och hängde upp tvätten, jo en sak till idag jag glömde min tvätt nere igen för två veckor sedan och den låg kvar idag. Det är lakarna som jag glömde i torktumlaren gjorde det förra gången med och så även denna gång men inte idag jag tog upp dem idag. Så efter att jag hade hängt upp så stack jag till ICA för att handla lite. Fick med mig allt idag och sedan hem igen. Då ringde jag till comhem och efter detta så har jag försökt hitta fusk till mobilspelet jag klarade hela förra gången jag spelade det men denna gång så nej. Jag har kommit till 6-10 och där tar det slut kommer inte förbi jag har gjort den men kommer inte ihåg hur jag gjorde den eller om jag fuskade den gången och hittade på internet men nu är det stopp. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag satte mig och läste idag igen runt sex tiden efter middagen hade idag hamburgare och stripes och såg en film som var gammal så jag såg inte klart den idag. Utan tog två koppar kaffe och sedan så la jag mig fram till nu. Så mer? Jo jag skannade datorerna idag och denna datorn tog kortast tid innan jag om installerade så tog den längre tid men jag har inte så mycket i den nu. Så den tog en timme eller lite mer och musikdatorn tog nästan två. Så mer? Jo jag har tagit bort ett magasin jag hade tre tidningar för 219 i månaden men då hade jag ett korsord och jag löser dem inte så jag tog en dator tidning till idag kommer nog till nästa månad då. Då kommer det gå på 225 istället. Det är ett flex konto där jag får tre tidningar för 99 men så är det lite pålägg och då kommer det upp till 225 och det dras till den 15é vilket är kasst att de inte drar till den siste. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja tills imonn så kör jag igen hoppas jag, jag hoppas att jag kan köra armhävningarna men det får vi se om det går tills på lördag.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas på bra sömn så skall jag köra en sida igen hoppas jag. Har som jag sa kommit till en vändning så jag måste få till den som den skall. Och inte avslöja för mycket på en gång sedan går det en dag till och då blir det den stora vändningen och sedan slut. Jag tror mitt slut kommer komma som en överraskning för de flesta ja jag hoppas det iallafall.

SPEL: Ja till söndag tror jag att jag kör en runda så får vi se om jag kommer vidare eller inte. Tar det emot så kommer jag nog lägga ner igen. Vi får se hur det går med det.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: