tisdag 11 november 2014

Tisdag 11/11-2014 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Men innan detta så startade jag datorn som jag brukade göra och idag så gav den upp. Den blev helt svart och gick inte igång alls sedan. Så jag fick i mig frukosten och så satte jag igång att felsöka och kom fram till att det är grafikkortet som är kasst men jag hoppas att det är något som är löst så jag kan fixa till detta imonn. Annars är det kasst och då vet jag inte vad jag gör. Så idag får in hålla tummarna för att det är något löst i den. Så har inte fått nått gjort idag alls men till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite. Skulle också ha gått till apoteket idag men glömde det i röran så jag får ta det imonn. Så mer? Jag sitter nu på musikdatorn och skriver detta den andra är inte okey så jag får ta denna idag. Nä nog för idag ses igen imonn så hoppas jag att jag har fått min dator att fungera igen. Mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget här heller.

SPEL: Ja vi får se till söndag hur det går då.

Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: