söndag 23 november 2014

Söndag 23/11-2014 20:27

DAG: Jaha då var jag sen igen men det har jag varit hela dagen idag. Kom ur sängen till elva tiden och sov rätt okey men vaknade redan till fyra idag då jag var uppe på toan. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga. Men idag när jag gick upp så installerade jag skrivaren och fixade på andra datorn så att den nya skrivaren fanns och att allt fungerade. Så kom igång med dammsugningen till ett tiden och efter denna så pillade jag lite till med datorerna och så plötsligt var kockan fyra och  jag gick igång med middagen. Jo jag försökte få igång netflix på teven men det gick inte alls. Comhem går ut med att det är gratis i sex månade men det går inte att få igång det alls så gratis är väl så där på den punkten. Så middag ja hade idag köttbullar med stripes och en hög med ketchup såg på Cirkus idag när jag åt hetor pearoå eller hur det nu stavas. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår från svenska spel så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag om det gav nått. Så mer? Jag är nöjd med att jag nu bara måste vänta på att datorn gör backup kommer nog ta en dag till innan den är klar men annars så har jag fått in allt. Dock så kommer jag inte ihåg mina epost adresser men jag la in lite iallafall får lägga till sedan på den. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja förra veckan fick jag svar från sista förlaget de måste ha glömt att maila mig. Men de sa också nej så nu kan jag köra igen på den nya och det gör jag imonn.

SPEL: Nä idag var jag så sen så jag la ner denna punkt jag hoppas kunna köra till nästa söndag får se hur det går då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: