söndag 16 november 2014

Söndag 16/11-2014 20:07

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass sådan igen kom ur sängen till lite efter elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga, då var klockan redan ett eller lite efter. Så efter detta så tänkte jag gå igång med spelet men hoppade det idag. Så istället så gick jag igång med träningsmaten. Så när den var gjord så satte jag mig och läste lite. Och så kollade jag boxen lite idag det finns spel men ett fungerar inte mer. Så mer? Jo det är lotto idag nä igår men jag kan inte se om jag har vunnit men inte stort för de har inte ringt. Men kanske lite ni får spana på twitter idag eller så imonn på bloggen får ni se om jag vann nått. Så mer? Nä jag hoppas att han ringer imonn om datorn med och att jag får svar från förlaget med.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja hoppas till lördag komma igång igen med denna punkt. Men det beror på när datorn kommer.

SPEL: Jaha inget idag heller men jag hoppas att jag kör igen när jag har kommit i ordning igen med datorn och det.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: