lördag 15 november 2014

Lördag 15/11-2014 20:27

DAG: Jaha till natt igen och rätt kass natt igen sov fram till nä jag låg fram till tio tiden idag. Fick sedan i mig frukosten och så stack jag till stan. Hade tagit ut 3000 för reparationen som jag idag fick lägga tillbaks de tog inte kontakt alls i butiken så jag fick sticka in till femman och lägga in dem igen. Så sedan hem igen och jag gick idag för jag har inte så mycket på kortet så jag får spara det tills jag hämtar datorn. Så kom hem till två tiden gick till tolv tiden men då som jag sa så gick jag hela vägen fram och tillbaks. Så och när jag skulle sätta igång med stretchen så la jag ner den idag. Skall ta tag i det till nästa vecka. Så jag gick igång med middagen istället hade idag fiskpinnar och potatis och majonnäs. Så imonn blir det fläsk och mos tror jag. Igår hade jag fläsk och löksås om jag  inte sa det igår minns inte nu. Så mer? Nä jag hoppas att han ringer till måndag och så jag kan få svar när den är klar och vad det kommer att kosta. Om det går som jag tror så går det på 2500-2600 men kanske så går det inte mer än 1500 eller 1600 om jag har tur. Så mer? Jo jag har pillat lite med denna datorn och jag försökte köpa ett spel men det går inte. Det står att det är för kass uppkoppling och den ligger nu på 50 lite mer. Det är som vanligt när det gäller Microsoft så fungera det så där och så lägger de ner sedan. Så mer? Så kom jag idag nu på att jag skulle ha gjort träningsmaten med får göra den imonn.

TRÄNING: Ja inget alls idag men jag hoppas jag kan ta tag det till måndag igen. Känner mig lite slö och så lägger jag ner. Måste vara åldern som gör det.

ROMAN: Ja inget alls idag men tills nästa vecka så hoppas jag att jag kommer igång igen.

SPEL: Ja vi får se tills imonn…

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: