måndag 10 november 2014

Måndag 10/11-2014 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men när jag kom till gymmet så var det kanske inte så bra ändå. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan till 12:30 idag så satte jag igång med romanen, missade tiden idag jag var sen idag upp och så pillade jag med datorn med. Så körde detta fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen och tränade sedan hem och skippade stretchen idag var seg. Så jag gick igång med middagen med en gång idag. Såg på family guy när jag åt ja lite till innan detta men jag slö tittade bara på detta. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Kort blogg idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja körde idag och det tog emot idag så när jag kom hem och skulle stretcha så la jag ner stretchen.

ROMAN: Ja lite sen idag men sedan gick det bra idag fick skrivet en hel sida idag och det gick bra idag. Kände mig pigg idag men inte sedan när jag skulle träna. Men en bra dag idag. Så skall jag ringa imonn till förlaget så jag kan få min lapp att de inte vill ha.

SPEL: Ja till söndag så hoppas jag att jag kör igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: