måndag 17 november 2014

Måndag 17/11-2014 20:16

DAG: Jaha natt igen då ja och inatt så vaknade jag till fyra tiden och sedan igen till sju tiden och så höll det på idag. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Ja sedan ja har inte gjort nått på hela dan idag, känner mig sysslolös när jag inte har nått att göra. Men idag så laddade jag in ett spel som idag gick det gick inte alls igår och de sa att jag hade för dålig uppkoppling och jag hade då 50 MB men idag gick det och jag spelade med idag hade inget att göra så. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller ja det var ju i lördags men såg det igår hade inte vunnit nått på nått. Men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Nä har inte fått svar på datorn idag heller får det nog imonn hoppas jag. Så mer? Nä inget mer idag hoppas jag får datorn imonn annars blir det onsdag.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra hade bra tempo idag inte superbra men bra.

ROMAN: Ja det lutar åt att jag inte kommer igång med detta förrän till nästa vecka först tror jag.

SPEL: Ja vi får se till söndag om jag kör eller inte.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: