tisdag 25 november 2014

Tisdag 25/11-2014 20:30

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass natt igen sov så där genom natten och till sex tiden så slog jag upp mina blå. Låg sedan till elva innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så stack jag till frisören till ett tiden idag. Så efter detta så tog jag vagnen in till stan och köpte en sladd till telefonen. Nu måste man sätta telefonen rätt i modemet men jag hade inte sladd till detta så jag köpte på Clas Ohlson idag och sedan så köpte jag en almanacka med på vägen hem. Jag gick hem idag från femman. Så sedan så skulle jag då sätta in sladden och sedan även telefonen men det sket sig idag. Jag fick blinkande ljus och det sa att linjen var upptagen. Så jag pillade med detta och trodde att felet låg i min telefon så jag gjorde ett par återställningar på den och sedan gick den inte igång men tillslut så fick jag igång den men problemet var kvar. Så då var klockan redan halv fyra så jag gick igång med middagen. Jo innan detta så laddade jag hem ny drivrutin till grafikkortet och den fungerade den med så jag tog den. Så efter middagen så såg jag på teven att den serien som jag spelade in hade slutat så det var därför den inte spelades in det var inget fel i boxen alls. Så efter middagen så fick jag i mig en kopp kaffe och så startade jag om modemet och det gjorde att telefonen fungerade tillslut. Så mer? Jo när jag kom upp idag så betalade jag räkningarna men fick lite över denna månaden med. Så mer? Imonn så skall jag handla mat hela dagen ja iallafall på förmiddagen sedan har jag inte mer att göra efter det. Så kör jag igen till torsdag på romanen igen så hoppas jag att allt går som jag vill så kör jag då. Så mer? Jo jag satte mig och läste lite idag runt sex tiden ett par kapitel blev det idag. Så mer? Jo datorn backade upp det sista igår så nu är den återställd. Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Inte heller denna punkt finns nått idag men till torsdag så kör jag igen.

SPEL: Ja vi skall se till söndag om jag kör då.

Så inget mer idag ses igen imonn jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: