onsdag 19 november 2014

Onsdag 19/11-2014 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen sov inte bra och vaknade ett otal gånger fram till tio tiden. Sedan kom jag upp och fick i mig frukosten. Så sedan drog jag lite innan jag stack till datorfirman för att lämna mina skivor. Så han sa då att han skulle ringa idag men det gjorde han inte. Så han ringer nog imonn så hämtar jag upp den till fredag som jag trodde. Så mer? Jo kom hem och spelade lite på mobilen idag jag har redan gjort dessa banor men gör dem igen nu. Så mer? Jo det är lotto idag men jag har inte fått något samtal så ingen storvinst men kanske lite skall se imonn efter bloggen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan för imonn och är redo för träningen.

ROMAN: Ja har jag tur så får jag datorn till fredag och så kanske jag kan köra till måndag igen men då skall jag uppdatera alla data tror inte jag hinner det på två dagar. Men jag hoppas.

SPEL: Ja får jag datorn så blir det nog inget spel denna veckan men kanske till nästa söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: