lördag 22 november 2014

Lördag 22/11-2014 20:30

DAG: Jaha idag är jag igen vid min vanliga dator och jag har fått in allt utom skrivaren den tar jag imonn. Så hade illa problem igår jag trodde att backupen var klar så jag uppdaterade Windows men den var inte klar så jag fick stanna omstarten igår kväll och jag kunde inte starta om innan allt hade backats upp ja tillbaks igen. Så jag stängde datorn och lät sen sova och det gick den startade inte och ville starta om igen. Så jag låg till två tiden igår och då var grannarna uppe så jag kunde inte somna när jag väl la mig. Låg länge igår innan jag tillslut somnade och sov sedan kasst fram till tio tiden. Men lyckades somna ändå en stund på morgonen så jag var ändå rätt pigg när jag kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång datorn igen så den skulle backa upp ja tillbaks. Så när den hade gjort detta så var det ju inte rätt dator och killen som gjorde min dator hade satt ett annat namn på den så backupen gick till fel ställe. Så jag fick limma och flytta för hand sedan efter det fick jag köra igång en ny men innan detta så raderade jag den gamla igen. Så nu har datorn kört hela dagen med backupp igen kommer nog gå på måndag och kanske tisdag med innan allt är klart. Men jag kan använda den undertiden så jag kan köra romanen igen till måndag, Så mer? Jo jag skall bara lägga till skrivaren och då måste jag slå av virusskyddet och brandväggen annars går det inte att installera det. Så annars är jag klar med datorn imonn. Skulle idag lägga till mina epost adresser och annat som jag hade backat upp men eftersom jag bytte ja han bytte namn så gick inte det så jag fick inte med nått från den gamla. Den sa att jag inte hade behörighet för att ta den så det sket sig idag med. Men jag la till för hand och nu har jag fått med allt igen. Så mer? Jo det är två skrivare som jag skall lägga till men jag tror jag gör en idag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Jo det är lotto men det ser jag imonn men idag är det eurojackpot som jag skall kolla. Ni får veta på twitter idag om det gav nått. Lotto blir till söndag på twitter om det går nått annars på måndag om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja körde ingen stretch idag men till måndag blir det som vanligt igen så då kör jag igen på denna punkt.

ROMAN: Ja måndag så skall jag köra igen kan då hoppas att jag sover bättre än jag har gjort de senaste dagarna. Vi får se.

SPEL: Ja nu har jag två skrivare eller en så jag tror att jag kan köra lite imonn om allt går som jag vill.

Så inget mer att säga idag nu har jag massor med mail att göra idag sedan blir det nanakudden tills imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: