onsdag 26 november 2014

Onsdag 26/11-2014 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen. Sov inte så länge som jag ville idag kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå tolv eller efter. När den gjorde detta så stack jag till ICA och handlade först kött och sedan allt annat än kött. Efter första rundan så packade jag in köttet och sedan stack jag igen till ICA. Så det blev inte så dyrt idag gick på en 1600. Så efter detta så har jag inte gjort mycket idag inte. Jag köpte lite nytt kaffe idag eftersom jag kom billigt undan på köttet idag. Men det var inte så nytt som jag tyckte iallafall men gott ändå. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst iallafall, men kanske lite ni får se på twitter idag eller imonn. Så mer? Jo till tre tiden så fick jag igång ugnen och jag hade idag hamburgare med stripes och ketchup och såg nya serier det är rätt många som har försvunnit nu men  jag har hittat på nya kanaler lite till som jag nu spelar in. Så mer? Nä kommer inte på mer idag tror jag. Jo jag satte mig till sex tiden och läste ur Liza Marklund en plats i solen tror jag att den heter. Så mer? Nä kommer inte på mer idag. Jo jag hade fel på hemsidan idag såg jag har inte sett detta innan och jag ber om ursäkt för detta men bilder och myspace och nyheter var borta. Såg jag idag när jag pillade lite med det. När jag återställde så blev dessa sidorna med storbokstav och det går inte. Så backupen tog in fel sidor för jag har ändrat detta för läge sedan men inte på backupen. Så jag pillade med detta och när jag sedan såg på backupen så låg stora bokstäver där ändå. Så det tog en halvtimma att fixa detta idag men nu är det okey igen. Om någon undrar men det har nog ingen sett skulle jag tro. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja nu har jag inte mer problem med datorn så imonn hoppas jag att jag kan köra som jag vill. Har kommit till ett kritiskt skede och jag gillar inte att jag inte kunde skriva när jag ville men är datorn kass så är den.

SPEL: Ja vi får se till söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: