fredag 21 november 2014

Fredag 21/11-2014 20:17

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass natt igen kom till sans till tio tiden och kom ur sängen lite där efter. Fick i mig frukosten och sedan väntade jag på att klockan skull slå efter tolv så jag kunde gå och hämta datorn. Till tolv tiden fick jag ett sms att den var klar. Så till tolv och trettio så stack jag ut till vagnen och åkte. Så kom dit och det kostade lite mer för han sa netto priset sedan var det moms och då stannade det på 1700 grovt räknat. Så sedan åkte jag hem och satte igång den och fick avbryta för middag till fyra tiden. Efter detta så satte jag igång backupen men jag vet inte om jag la den rätt för jag ser inget komma in i mapparna. Sedan vet jag inte om jag kan stänga av den för natten heller men jag kan inte sova med den på. Vi får se hur det går och vart det kommer jag fick ett asus grafikkort med samma drivrutiner som nvidas får se om jag uppdaterar det en dag. Men nu fungerar allt som det skall så jag vet inte om jag skall uppdatera igen, vi får se. Så mer? Kommer ta tills måndag om jag hinner med allt vet jag inte men hoppas. Vill komma igång med romanen igen så jag hoppas att jag får den igång till söndag kväll. Så mer? Ja jag kommer köra datorn tills jag är klar med den så får vi se vilken dag det är. Jo jag stack ut efter att jag hade kommit hem och handlade lite. Sedan hem igen så jag blev lite sen att komma igång idag. Så mer? Jo jag såg på mina serier när jag åt middag och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Nä det var nog allt för idag så skall vi se om jag kan köra från min andra dator imonn.

TRÄNING: Ja vi får se om jag kör imonn eller om jag kör datorn hela dagen imonn.

ROMAN: Ja som jag sa innan så hoppas jag till måndag att köra igen vi får se om det håller med det.

SPEL: Ja blir nog inget med detta till söndag men kanske går det fort, vi får se.

Så nu var det inget mer idag ses igen imonn och Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: