måndag 3 november 2014

Måndag 3/11-2014 20:22

DAG: Jaha natt igen och en rätt okey natt men vaknade lite tidigt idag. Kom ur sängen till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen. Körde den fram till ett då det var lunch även om jag idag hade glömt att köpa lunch material. Så sedan gick jag igång igen till ett fram till två. Så sedan har jag kört felsökning på mitt mail till comhem och idag har jag gjort allt som går att göra och det är fel på deras server inte mitt program. Så jag skall ta och kontakta dem imonn för lösning hoppas jag. Så sedan till halv fyra så stack jag till träningen tränade sedan hem igen och stretch och så middag på det. Såg lite på teven med och så på family guy och så en kopp kaffe på det. Och så testade jag en grej till med min andra dator jag la in mailet där och samma fel på den så det är deras server som är kass. Så mer? Jo jag vann inte nått i lördags inte heller i fredags på eurojackpot men till lördag känner jag på mig att det kommer smälla till. Eller hur? Så mer? Jo jag tror att jag får comhem imonn skall ut och handla lite så tar jag det på samma gång sedan är det till att montera bara. Så mer? En okey dag idag på det hela taget.

TRÄNING: Ja körde idag var lite sen men fick gjort allt idag och stretchen med men jag har fortfarande ont i ryggen.

ROMAN: Ja idag gick det bra trotts att jag felsökte lite med idag. Har imonn och göra med kom på igår natt innan jag somnade en bra hög med grejor. Så får vi se om de svarar någon gång da.

SPEL: Ja kanske till söndag har missat massor men jag tror att jag kör till söndag denna veckan.

Så nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: