söndag 9 november 2014

Söndag 9/11-2014 20:18

DAG: Jaha seg natt inatt och vaknade till tidigt idag men kom inte ur sängen förrän till efter elva idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga men då var klockan redan ett. Så efter detta så skulle jag då städa köket och det gjorde jag men jag fick det inte helt rent idag heller. Men det är rent nog att måla hoppas jag. Så efter detta så gick jag igång med att laga träningsmaten. Så efter detta så satte jag mig och skulle se på teven men det var illa kassa program jag spelade in så jag raderade dem idag såg dem inte alls jo ett som jag skall se en annan dag. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag kotletter med pommes och såg lite mer serier när jag åt detta. Så mer? En rätt kass dag idag jo jag satte mig och läste idag efter middagen med. Så mer? En dag som inte går till historien tror jag men jag har ändå lagt den in i historien med denna blogg. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Så hoppas jag på en vinst idag ni får veta på twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör vi igen så hoppas jag att jag sover bra så kör jag imonn igen.

SPEL: Ja vi skall se till söndag igen om jag inte kan få till lite spel då hoppas jag.

Så inget mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: