söndag 29 juni 2014

Söndag 29/6-2014 20:23

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen vaknade som vanligt många gånger till morgonen. Och tillslut så kom jag ur sängen efter tolv så sen idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med dammsugningen. Så efter detta skulle jag då spela men idag gick det inte alls som jag hade tänkt mig. Och jag la ner till halv tre tiden. Så mer? Jo efter detta så gjorde jag inte nått skulle ha lagt in boken men hade inte lust idag, ja böckerna till och med. Så sedan till fyra tiden så gick jag igång med middagen det var nog lite innan för jag var klar med middagen till lite efter fyra. Idag hade jag kotletter och pommes. Så såg på mig serie och sedan på filmen som jag hade sett innan men den var okey att se igen. Så sedan efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och en mjukis till sex tiden. Och så satte jag mig och läste ur King ett par kapitel innan jag gav upp för dagen. Jo jag packade med innan jag läste. Så mer? Ja lotto men inget samtal så ingen storvinst men kanske lite. Ni får spana på twitter idag annars får ni veta till måndag att jag inte vann nått. Så mer? En rätt kass dag idag med kass morgon som sedan kunde blivit bra när jag spelade men inte heller. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Så skall jag köra armhävningar imonn så får vi se om axeln håller eller inte.

ROMAN: Ja får mina två timmar imonn hoppas jag. Jag satte klockan idag brukade vakna när skrivaren gick igång till elva. Så jag satte klockan till detta idag ringer imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja till tisdag så kommer första uppdateringen till nya hemsidan upp.

SPEL: Ja var illa sen idag och när jag väl kom igång så stoppade jag in cd:n och inget hände så jag pillade med detta ett bra tag innan jag kom på att det inte var rätt cd. Så jag bytte och då gick den igång men jag minns nu var som var fel innan. Gubben börjar springa åt ett håll helt plötsligt och dör i ett. Jag mailade dem idag får se vad de säger om detta. Vad det är för fel på den. Mer om detta senare i veckan hoppas jag.

Så har inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: