lördag 21 juni 2014

Lördag 21/6-2014 20:22

 DAG: Jaha hade just skrivit klar men kom åt någon knapp och allt försvann. Till natt la mig redan till tio igår och somnade men till ett tiden då jag tog av mig lurarna så kunde jag inte somna igen. Låg länge innan jag tillslut somnade. Så kom upp idag till tolv tiden och fick i mig frukosten sedan var det lugnt fram till middagen som idag var kalops med potäter. Så sedan till åtta tiden så fick jag i mig lite revbensspjäll men klyft. Så det är lotto idag så jag hoppas på samtal. Det blev inte många öl denna gång min mage gillade det inte alls så jag fick inte i mig mer än fyra. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja inte här heller.

Ses igen imonn med en kort blogg nu säger jag trevlig sommar. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: