fredag 13 juni 2014

Fredag 13/6-2014 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt trotts träningen igår. Men till tio så slog jag upp mina blå och sedan mellan tio och halv elva så vaknade jag ett otal gånger. Säkert tio gånger och trodde att klockan slog elva, måste ha gått ner i djupsömn för jag var säker varje gång jag vaknade att nu har jag sovit för länge. Så till elva så kom jag ur sängen och fick inte i mig frukosten jag pillade med annat och var sen så jag gick ner och tog frukosten sedan. Sedan väntade jag på att klockan skulle slå tolv då jag skulle ner med tvätten. När klockan närmade sig tolv så stack jag ner och fick in tvätten. Sedan upp igen och fick i mig frukosten. Så sedan till ett tiden så var jag nere och hängde upp den samma och stack sedan till ICA för att handla lite. Fick med mig det jag skulle och en påse chips. Sedan hem igen fick ta ut 300 igen idag nu har jag 600 kvar som skall räcka till den 25è. Så efter detta så hade jag satt igång datorerna för skann idag och till tre tiden så var det klara. Fick ladda ner uppdateringar till 8.1 an innan jag skannade den så det tog lite tid annars brukar den bli klar innan denna. Så mer? Jo min granne ringde på idag men då var jag på toan så jag kom ut och ringde på honom och han hade lite böcker till mig det var bra för jag hade inte nått att läsa nu jo jag har men har inte lust att läsa dem nu. Så jag fick en fem sex böcker idag som jag skall gå på om ett tag. Men jag skulle nog ha tag i fortsättningen på flickan från ingenstans som jag läste för ett tag sedan. Men vi får se om jag kan få tag i den om jag har råd att köpa den tänkte köpa den när den kom ut som pocket tänkte jag. Nu pratar jag som yoda köpa jag tänkte ja det skulle jag. Så mer? Nä imonn så kör jag igen på romanen vi hoppas på bra sömn. Jo jag tog middag idag med som jag brukar jag hade idag kotletter med stripes och såg mina serier när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe idag med. Ingen mjukis idag hade inte lust idag.

TRÄNING: Japp skall imonn köra armhävningar så  jag hoppas att axeln håller men jag måste nog köra höga och inte gå ner så djupt skulle jag tro men vi får se tills imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då men jag måste nog gå tillbaks lite innan jag kör igång kom på lite idag och det måste ändras innan jag går vidare.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja kollade lite idag på google och såg då att jag har sidor uppe från spotify som går till radiokanalerna. Men man måste slå henrik porali rixfm så kommer man in på spotify sidorna som jag har. Annars kommer men inte in på dem för går man upp på min hemsida så går det inte att se alla listor där bara de mest spelade. Sedan ligger det kvar massor med gamla sidor med från förra siten.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: