onsdag 25 juni 2014

Onsdag 25/6-2014 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt bra natt fram till åtta tiden i morse. Då satte någon igång att borra och höll på fram till tre tiden med detta. Så en kass morgon för mig idag och jag kom inte ur sängen förrän till tolv och trettio idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen, körde den idag fram till 14:30. Jo innan detta så gjorde jag alla räkningar idag det gjorde jag efter frukosten. Så sedan så laddade jag hem den nya klockan och jag hade redan betalt den och såg då att McAfee varnade för virus och annan skit i det. Så jag ladda hem och nu så tog jag bort allt igen jag har mailat McAfee och frågat vad de säger om programmet men tog ändå bort det idag. Håller på med musikdatorn nu och ta bort det med. Men det kostade mig 255 för två licenser tror inte jag kommer få tillbaks de pengarna. Men jag skall försöka ändå kanske så får jag igen dem. Sedan beror det på vad McAfee säger med. Så mer? Jo till fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag hamburgare med klyft och ketchup. Såg mina serier när jag åt men fick spara ett par tills imonn. Så mer? Jo hann inte med att ladda in böckerna idag heller men till fredag då det är tvätt så skall jag nog hinna det hoppas jag. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Ja skall packa väskan idag när jag har fixat musikdatorn. Har inte hunnit detta idag.

ROMAN: Ja segt idag igen men jag körde två timmar idag så jag kom till sidan 130 borde ha kommit till sidan 150.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Ja blir inget här förrän till den förste igen.

SPEL: Idag startade jag nintendo igen och körde lite små spel. Men till söndag så skall jag köra zelda igen får vi se hur långt jag kommer då. Mer om detta till söndag.

Så ny punkt idag och mer till söndag. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: