lördag 14 juni 2014

Lördag 14/6-2014 20:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass sådan inatt. Somnade till tre fyra tiden och vaknade sedan igen till nio och var uppe på toan. Sedan låg jag till tolv innan jag gick upp idag. Fick i mig frukosten och så skulle jag då köra igång med romanen men tappade lusten idag kunde inte koncentrera mig idag så jag la ner. Så efter detta till två tiden så gick jag igång med träningsmaten. Efter detta så skulle jag ha kört storstretch men inte idag tappade lusten för detta med idag. Så gick igång med middagen hade idag kotletter med ris idag och såg ingen serie idag. Utan slö tittade när jag åt fick sedan i mig en kopp kaffe och till sex tiden en mjukis. Så mer? Kass dag idag och som vanligt så börjar den med en kass natt. Så mer? Jo det är lotto idag så ni kan spana på twitter om ni vill veta hur mycket jag vann idag. Så jag satte mig och läste idag med ur King ett par kapitel idag.

TRÄNING: Ja idag skulle jag ha gått igång med armhävningar men inte heller tappade lusten kör till måndag så får vi se om det blir djupa eller korta.

ROMAN: Ja satte mig idag och kollade en grej sedan la jag ner för dagen.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja imonn så har jag inget alls att göra skall dammsuga sedan vet jag inte vad jag skall göra. Normalt sett så brukade jag göra hemsidan men ni finns inget att göra. Iallafall inte på denna punkt imonn.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: