lördag 28 juni 2014

Lördag 28/6-2014 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en natt som jag har haft ett bra tag nu sov rätt okey under natten men till morgonen så vaknade jag i ett. Kom ur sängen till halv tolv och fick i mig frukosten. Så till halv ett så satte jag igång med romanen, körde den idag fram till 14:30 men till två tiden så ringde morsan med så jag tappade lite tid där. Så sedan körde jag träningsmaten och så skulle jag då köra storstretchen men tappade lusten idag när jag körde armhävningarna. Så jag gick igång med middagen stället idag, hade kotletter med stripes idag. Och såg mina serier idag när jag åt sparade en serie som spelades in idag och en film tills imonn. Så mer? Jo lotto men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Så mer? Har inte heller idag spelat in böckerna till mobilen men kanske jag hinner imonn. Annars får det bli till nästa vecka hoppas jag. Så skall jag ringa ett samtal med men då måste jag upp innan klockan tolv och just nu har jag svårt för detta kommer alltid upp sen nu. Så mer? Tog en kopp kaffe idag och en isglass till denna. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Då kör jag igång med spel punkten med får se hur det går då.

TRÄNING: Ja skulle idag köra men klockan var redan fyra och när jag skulle köra armhävningar så tog det stopp. Men till måndag skall jag köra även om det gör ont så får vi se vad som händer.

ROMAN: Ja körde idag och kom till sidan 245 och det är okey för jag skulle ha kommit till sidan 250 och då hade jag samtal med emellan. Så en bra dag idag.

MUSIK: Japp inget idag.

WEBB: Ja till tisdag så kommer första uppdateringen till hemsidan blir då som jag har sagt ett tag statistik som kommer upp.

SPEL: Japp imonn så blir det Zelda och jag kommer gå igång till efter dammsugningen. Så får vi se hur länge jag kör imonn och hur det går.

Så inget mer att säga idag jo jag satte mig och läste idag igen ur King ett par kapitel blev det. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: