fredag 27 juni 2014

Fredag 27/6-2014 20:09

DAG: Jaha till natt igen och rätt okey men vaknade tidigt på morgonen och länge vaken innan jag somnade igen. Vaknade sedan till halv tolv och kom ur sängen men satte mig framför datorn och satt ända till tolv innan jag kom iväg med tvätten. Så idag hann jag inte tvätta håret eller få i mig frukosten innan jag stack ner med tvätten. Så upp igen och duschade och så fick jag i mig frukosten. Sedan så kollade jag på om jag kunde köpa de tolv men har inte råd nu så jag fick ge upp den iden. Så sedan till ett för jag satt länge igen framför datorn. Så stack jag ner och hängde upp tvätten. Och så iväg till ICA för att handla lite. Köpe idag för 109 och har 160 kvar nu sedan har jag 1300 till och det skall då räcka till den 25é. Så mer? Jo jag kom hem och satte igång datorerna för skann då var klockan redan lite över ett tror jag. Så sedan så fick jag upp tvätten till fyra tiden och gick sedan igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt. Har ett gäng med serier att se men såg idag två stycken har imonn ett par att se och en film med. Men jag tror jag sparar den till söndag. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto heller igår ja det var redan i onsdags men såg det igår. Men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Jo jag gjorde en test på lite snacks idag och jag gillade det inte alls. Smakade inte alls gott och det sa jag med. Så mer? Jo jag hann inte heller idag med att lägga in böckerna i mobilen men till söndag hoppas jag om jag inte hinner imonn. Så får vi se om jag får pengar tillbaks har inte allt för stor förhoppning för detta men kanske. Skall då köpa ett målarprogram för detta. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp imonn så skall jag köra armhävningar kanske om jag har tur så kan jag ändå köra dem. Nu ger jag upp med en gång det gör ont men kanske så kan jag belasta axeln lite utan att jag skadar den. Ni får uppdatering på detta imonn.

ROMAN: Jaha då kör jag igen imonn skall komma då till sidan 250 får se hur långt jag kommer då.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja till tisdag så kommer jag upp med lite statistik men jag har tappat rätt mycket folk nu när jag bytte hemsidan. Kommer nog inte över 400 denna månaden.

SPEL: Ja till söndag så kör jag på Zelda får hoppas att jag inte stöter på något jobbigt så skall jag nog köra ett tag. Men mer till söndag.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: