fredag 20 juni 2014

Fredag 20/6-2014 20:15

DAG: Jaha natt igen och en rätt små kass natt igen vaknade tillslut till sex tiden men låg kvar för jag tänkte att jag skulle somna igen men inte heller. Jag var uppe och drog igång musikdatorn för att uppdatera Adobe och det ville inte så jag pillade med detta och kunde inte somna om igen. Så till nio så gav jag upp att sova och satte igång min stationära med och uppdaterade Adobe med. Men det gick så där idag så jag fick starta om igen och till ett tiden så var det klart. Så jag fick packat allt och stack sedan till halv två till morsan eller om det var lite närmare ett. Men till två tiden så var jag hos morsan och farsan. Så klockan såg jag inte på men jag fick i mig sill och sedan till sex tiden fick jag i mig lite mer småvarmt. Så och mer? Jo jag skall önska alla en

Glad Midsommar!!!

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nä inte heller här idag.

MUSIK: Inte här heller.

WEBB: Nä inte här heller.

Så kort blogg idag men kommer igen imonn med mer. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: