tisdag 1 april 2014

Tisdag 1/4-2014 20:13

DAG: Jaha till natt igen och en super kass sådan igen. Jag vet inte vad det är men jag har illa svårt att somna nu. Låg länge igår natt och vred mig innan jag tillslut somnade. Låg ända till tolv idag innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så efter detta så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:30 eftersom jag var sen upp idag. Så till tre eller lite närmare fyra så gick jag igång med middagen. Hade idag pepparbiff med ris och pepparsås, men idag så stekte jag köttet för lite så det var så där idag. Såg mina serier idag och tog sedan en kopp kaffe och såg en serie som inte spelades in igår. Jag såg den i datorn och sedan fick jag i mig kaffet som var kallt men gott ändå. Så mer? Nä kommer inte på mer idag tror jag visst men jag gillar inte att jag inte kan somna nu mer. Varken på starktablett eller vanliga gillar det inte alls. Så mer? Jo jag pillade lite med hemsidan idag med men mer om detta nedan. Jo såg idag att jag måste byta skydd på datorn skall höra med dem till augusti vilket jag skall ha. Mitt är dyrt och det finns annat för 300 mindre. Så vi får se vad de säger om det så har jag till mobilen med och det ligger efter så hur man skall göra med det vet jag inte. Vi får se vad de säger om det. Jo så satte jag mig och läste idag igen ett bra tag idag eftersom jag inte tog en mjukis. Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall vila axeln och försöka igen till torsdag om den håller då. Just nu håller den inte ens för knäna armhävningar så jag hoppas att den blir bättre. Vi får se till torsdag.

ROMAN: Ja kass natt och små kass dag har varit seg hela dan idag men kom ändå tillslut igång med detta. Vi får se hur det går imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja idag så raderade jag massor med bilder och målningar som jag hade gjort innan men dessa måste göras om så jag fick radera dem. Så har att göra till söndag hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: