torsdag 24 april 2014

Torsdag 24/4-2014 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men vaknade tidigt idag men lyckades somna om igen idag. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen fram till ett då det var lunch och sedan från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe med innan jag körde igång med bloggen. Så mer? Jo jag fick ett mail igår om att jag inte hade vunnit på jokern men kanske på lotto vi får se idag. Spana på twitter idag så får ni veta. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn. Då det är tvätt.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag även om jag slappnade till lite på slutet idag så jag var sen idag lite en femton minuter.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag fick gjort fram till sidan 299 nu är det bara 200+ kvar.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja som jag sa innan så hoppas jag att jag kan köra ett par grejor till söndag vi får se hur sömnen är.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: