måndag 14 april 2014

Måndag 14/4-2014 20:35

DAG: Hu idag är jag sen satt och spelade spel så jag glömde tiden. Så till natten igen och en rätt kass sådan igen sov rätt okey men vaknade tidligt idag och hade svårt att somna om igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick frukosten i mig sedan körde jag igång med romanen. Den körde jag idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Efter detta hann jag inte med mycket innan jag fick sticka till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg serier som jag inte är intresserad av och så family guy. Och så fick jag i mig en kopp kaffe med sedan satte jag mig och spelade lite. Kom förbi ett par ställen idag så det gick bra idag. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto eller nått förra veckan men denna så känner jag på mig att det kommer att smälla till. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja tappade tempot idag lite var tio sen idag men annars gick det bra idag.

ROMAN: Ja har kört idag och det gick bra idag lite sen igång eftersom jag låg lite länge idag.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Ja skall till morsan ett tag men till söndag bör jag vara hemma hoppas då att jag kan köra lite så jag inte kommer efter. Men åker jag i tid så skall det inte vara något problem med det.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: