tisdag 8 april 2014

Tisdag 8/4-2014 20:23

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov kasst var uppe någon gång inatt och fick i mig ett pulver min mage gillade inte träningsmaten igår. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen fram till 13:30 då jag till två tiden stack till ICA för att handla lite. Nu har jag köpt upp ransonen för denna veckan idag har 20 kvar nu. Och jag får inte köpa förrän till nästa vecka igen då jag kan ta ut 200 igen. Vi får se hur det går då. Så mer? Jo kom hem och så pillade jag lite med datorn ett tag och så gick jag igång med middagen till tre tiden. Idag hade jag hamburgare och pommes. Såg mina serier när jag åt men sparade en tills imonn. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så en mjukis till sex tiden. Sedan satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans ett tag och så la jag mig fram till nu. Så mer? Ja en rätt okey dag idag tross lite kass natt.

TRÄNING: Ja vi får se om en vecka räcker för att axeln skall hålla igen. Men jag tar en vecka och så får jag se vad som händer sedan. Vi hoppas att det räcker annars har jag förvärrat skadan med träningen. Ja vi hoppas att det blir bättre.

ROMAN: Ja idag så körde jag och det gick bra men jag tror dock inte den blir publicerad. Men jag skriver inte för detta utan för att bli bra så blir jag det så bryr jag mig inte om att bli publicerad eller inte. Så men det gick bra idag och jag skall nog vara klar om ett par veckor tror jag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja skall då köra målningar och det kommer ta en gång att göra dem tror jag. Sedan blir det novellerna gånger två och sedan statistik igen. Den kommer gå fort för jag vet nu hur jag skall göra. Sedan kommer recept kommer också gå fort men sedan blir det musik den kommer ta tid att göra och massor med knappar igen.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: