lördag 5 april 2014

Lördag 5/4-2014 20:16

DAG: Jaha natt igen och en rätt okey natt inatt men vaknade tidigt idag och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten sedan körde jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag pillade lite med datorn och så till två tiden så gick jag igång med träningsmaten. Så efter detta så pillade jag lite med datorn igen och till tre tiden så skulle jag gå igång med storstretchen. Men gav upp idag och gick igång med middagen istället. Hade idag karréer med stripes och såg mina serier när jag åt. Så efter detta så pratade jag med morsan i telefonen. Och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och såg klart mina serier. Så till sju tiden så satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans. Så mer? Ja har inte fått något samtal igår så ingen storvinst men kanske idag på lotto så ringer de. Så mer? Jo jag har stängt av automatiska uppdateringen av mitt mobilskydd. Jag måste för det ligger tid mellan det och det andra skyddet så jag stänger av det och går på nytt igen. Skall uppgradera till annat som är billigare och då får jag på datorerna och mobilen med. Så mer? Ja jag hoppas på bra sömn tills imonn så skall jag köra hemsidan hela dagen imonn.

TRÄNING: Ja idag så gav jag upp skall hålla upp med armhävningar en vecka till sedan skall jag testa om jag inte kan köra utan nått på dem. Jag fick inte vilat axeln denna gång som jag gjorde innan så jag skall vila nu och se om jag inte kan köra som innan sedan.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag har kommit till sidan 81.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja då skall jag köra om igen imonn hoppas att jag sover bra så jag kan komma igång lite tidigare tills imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: