fredag 4 april 2014

Fredag 4/4-2014 20:14

DAG: Jaha till  natt igen och en rätt små kass sådan med lite sömn på morgonen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan till tolv så stack jag ner och fick in tvätten. Upp igen och gjorde inte mycket idag innan det var dags att ta mig ner och hänga upp den igen. Då stack jag till ICA för att handla lite köpte idag för över 100 tog ut 200. Och nu har jag 400 och lite till kvar som då skall räcka till den 25é. Det är hårt för det är bara den 4järde idag och det är lång tid kvar innan jag får lön. Så innan detta så var jag på apoteket och hämtad lite sömntabletter och mun skölj med mint denna gången. Så sedan hem och gjorde inte så mycket idag jo jag skannade datorerna idag så de var klara när jag kom hem. Så mer? Jo jag packade upp maten och så stack jag ner till kvart i fyra och hämtade upp tvätten. Så innan detta så var jag nere och kollade tvätten innan jag gick upp med maten. Så mer? Jo jag gick igång med middagen som idag bestod av hamburgare och klyft. Så såg mina serier när jag åt och fick i mig en kopp kaffe med. Innan jag tog en mjukis till sex tiden. Och så satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans. Så mer? Jo jag bytte batterierna på mitt tangentbord idag gick illa dåligt att få in bokstäverna idag. Sist så trodde jag att det var fel på tangentbordet men inte idag. Och det löste sig när jag bytte batterier. Så mer? Jo idag är det eurojackpot så de kanske ringer men ni får spana på twitter idag eller imonn. Eller så säger jag till lördag om det inte gav nått. Så mer? En rätt okey dag idag trotts lite små kass natt igen.

TRÄNING: Ja jag tror jag skall ta och vila axeln en vecka till sedan skall jag försöka göra armhävningar igen. Förhoppningsvis så har den läkt och så kan jag köra igen.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då bra sömn önskas tack.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Om jag får pengar så skall jag ta utbildning på webbprogrammet så kan jag  ha det kvar och det är till augusti så jag har tid på mig att få pengar annars så stänger jag av det bara.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: