måndag 7 april 2014

Måndag 7/4-2014 20:21

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass natt igen. Tog en starktablett men vaknade ett otal gånger under natten och morgonen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen körde den fram till ett sedan igen från två till tre. Så sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå 15:30 då stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch sedan middag. Såg lite serier och en family guy sedan tog jag kaffe. Men satt läge idag så jag är sen men nu är jag här. Så mer? Ja vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så. Men till denna veckan då kommer det smälla till det känner jag på mig. Eller hur? Så mer? Lite små kass natt men ändå en rätt okey dag idag.

TRÄNING: Ja nu har jag fått upp farten igen idag var jag fem minuter sen och då är jag i tid. Men jag skippade armhävningarna idag och till torsdag så hoppas jag att det har läkt så jag kan köra sedan.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick bra idag. Har kommit till sidan 104 och det är över 400 kvar.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

WEBB: Ja till söndag så skall jag köra målningar och sedan är det noveller och skräcknoveller efter detta. Men det kommer ta en söndag att göra målningarna tror jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: