söndag 20 april 2014

Söndag 20/4-2014 20:06

DAG: Jaha till natt igen då och andra natten var inte så bra faktiskt skit kass. Sov illa som fan och till morgonen så fick jag lite sömn. Kom inte ur sängen förrän till tolv tiden. Fick i mig frukosten och så stack jag till ett tiden hem. Men jag tog en spårvagn som inte gick hela vägen idag så jag fick byta. De håller på att göra nått så alla vagnar går inte som det skall. Så hem och satte igång med hemsidan med en gång. Körde idag fram till tre tiden. Så sedan satte jag igång skannern på båda datorerna och gick igång med middagen. Så idag hade jag karréer med klyft och såg mina serier när jag åt. Såg inte alla idag utan sparade ett par till nästa vecka. Så efter detta så fick jag i mig en nä två koppar kaffe. En vanlig och en mörk och så satte jag mig och läste lite ur flickan från ingenstans. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall ta och vänta en vecka till innan jag testar axeln så hoppas jag att den håller.

ROMAN: Ja då kör jag igen tills imonn hoppas på bra sömn så att det är lugnt trotts att det är söndag imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja eftersom jag kom upp så sent idag så hann jag bara med en sida idag. Gjorde skräcknoveller idag sedan hann jag inte med mer idag. Men det tar jag igen till nästa söndag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: