torsdag 17 april 2014

Torsdag 17/4-2014 20:32

DAG: Jaha till natt och en rätt okey natt inatt vaknade till sex tiden och låg sedan och små sov fram till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den fram till ett då det var lunch och sedan två till tre. Efter detta har jag inte mycket tid på mig så till 15:30 så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg på serier som jag inte vill se och inte heller tycker om. Och en family guy och efter detta en koppa kaffe. Så mer? Jo jag fick inget mail igår om vinst men kanske idag ni får spana på twitter idag eller så tills imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? En helt okey dag idag men som vanligt så börjar det med en bra natt, så även denna gång. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn men då från annat ställe. Så jag önskar er inte glad påsk idag kommer till lördag. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag och jag gjorde inte armhävningar idag. Skall testa till söndag eller om jag håller mig till måndag. Vi får se hur det blir med det sedan.

ROMAN: Japp körde idag och jag har kommit till sidan 227 idag nu är det 300 nått kvar att göra.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Japp om nu allt går som jag vill så skall jag köra till söndag när jag kommer hem. Skall då göra skräcknoveller och noveller hoppas jag. Ni får veta till söndag hur det gick.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: