torsdag 10 april 2014

Torsdag 1074-2014 20:20

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt men vaknade ett antal gånger under morgonen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan körde jag igång med romanen. Höll på med den fram till ett då det var lunch och sedan från två till tre då jag var klar för dagen. Så stack till träningen till 15:30 tränade sedan hem och stretch och så middag. Såg lite serier när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe och nu är jag här. Det var dagen i ett nötskal och hände det något mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst på lotto men kanske lite ni får spana på twitter idag. Eller så imonn på bloggen om det som vanligt inte gav nått. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn…

TRÄNING: Japp var lite sen idag men jag har mer jobbiga övningar idag än måndag så rätt okey ändå idag. Tio sen idag.

ROMAN: Jaha körde idag mina två timmar och det gick bra imonn är det tvätt igen. Det beror på påsk som kommer emellan så jag måste tvätta igen imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Så till söndag så kör jag igen hoppas att det kommer gå bra men sover jag så är det lugnt.

Så jag laddade hem två e-böcker idag undertiden jag skrev detta fick två gratis från västtrafik idag. En Jan edugo och en annan. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: