lördag 12 april 2014

Lördag 12/4-2014 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan inatt, vaknade ett antal gånger en gång att någon ringde på dörren. Ja nere från porten men jag gick inte upp och svarade utan somnade om igen efter ett par timmar. Så jag hade tur att jag kunde somna om igen. Så vaknade ett otal gånger under natten fram till sex tiden då jag var uppe på toan. Men lyckades somna om igen och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag gick igång med träningsmaten. Efter detta så skulle jag då köra storstretch men inte idag, jag la ner men jag tror jag kommer kunna köra armhävningar igen testade lite idag och det kändes bra. En eller två veckor till så. Så gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg två filmer idag. De var så där men sparade en och slängde den andra. Så mer? Jo det är lotto idag och jag hoppas på lite stålar jag sa en 60 000 skulle sitta gott men jag är nöjd med minder med. Så mer? Nä inte idag kommer igen imonn med mera strunt då…

TRÄNING: Ja idag så skippade jag stretchen hade ingen lust idag men jag tror jag kommer kunna köra armhävningar om jag vilar upp armen ja axeln ett tag till.

ROMAN: Ja fick mina en och en halvtimme idag och det gick bra. Har kommit till sidan 180 nu.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja imonn så kör jag igen då ja och då hoppas jag att jag får sova inatt så jag kan gå igång i tid imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: