fredag 25 april 2014

Fredag 25/4-2014 20:14

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass natt igen låg länge och vaknade sedan ett otal gånger under natten fram till elva. Då kom jag upp och fick i mig frukosten sedan till lite innan tolv så stack jag ner med tvätten. Så upp igen och gjorde räkningarna och fick lite över denna månaden, ja lite mer än förra men det gav 1100 över och lite till. Så en normal månad denna månaden inte som förra som var illa seg. Så sedan var jag nere och hängde upp tvätten och så upp igen och till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och innan jag stack så satte jag igång skannern på båda datorerna det var klara till fyra tiden. Då jag gick igång med middagen, innan detta så var jag nere och hämtade upp tvätten. Så hade idag karréer med pommes och såg mina serier idag när jag åt. Och så fick jag min kopp kaffe med dark som jag tar på kvällen och vanligt på morgonen. Så mer? Jo jag vann inte nått i onsdags men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt då.

TRÄNING: Ja till lördag skall jag testa om axeln håller med sex riktiga tänkte jag får vi se om den håller som sagt. Mer om detta till lördag.

ROMAN: Ja kommer upp mot 252 då jag skall lägga till lite mer som jag missade denna gången för jag kom förbi och sedan kom jag inte ihåg var det var. Men nu skall jag lägga till lite när jag kommer dit men det är en bit kvar ännu.

MUSIK: Japp inget idag.

WEBB: Ja vi hoppas att jag kommer igång i tid till söndag så jag hinner med lite som jag planerade. Vi får se hur det går och ni får veta till söndag.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: