onsdag 30 april 2014

Onsdag 30/4-2014 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och igen en kass natt jag kan inte somna som jag skall. Låg ett par timmar och lyssnade på något som lät kan vara kylen eller nått som grannarna har igång. Men tillslut så tystnade detta och jag somnade. Men sov dåligt fram till elva tiden nä jag kom ur sängen till tolv kvar över tror jag att det var orkade inte upp idag. Så gick sedan på frukosten och så satte jag igång med romanen. Det gick så där idag la ner till två tiden eller strax där efter. Så sedan så har jag gjort lite idag har haft illa svårt att fokusera idag. Men det är för jag inte kan somna som jag vill gjorde inte detta heller dagarna innan då jag sov dåligt. Kan var ljuset som gör att jag inte kan somna som jag vill. Så jag hoppas jag sover inatt så jag kan träna. Så mer? Jo det är lotto idag det hade suttit gott med en 60000 så kunde jag göra allt jag ville sångkurs pianokurs webbkurs och lite till. Ni får spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag satte mig och läste idag ur flickan från ingenstans det var samtidigt som jag tog en mjukis och en kopp kaffe efter middagen. Gick igång med den till fyra tiden hade idag karréer och ris idag. Såg en serie när jag åt och så fick jag då i mig en kopp kaffe och en mjukis. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja kass natt så det gick så där idag seg var jag och körde nästan en och en halvtimme idag. Men det får jag vara nöjd med efter kass natt.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja till söndag skall jag då köra musik och göra nya menyer vi får se hur det går då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: