onsdag 23 april 2014

Onsdag 23/4-2014 20:16

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan igen sov illa inatt och vaknade ett otal gånger under natten. Så även under morgonen men till elva tiden så somnade jag igen och kom inte ur sängen förrän till tolv. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag la ner för dagen med roman. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite köpte upp mina pengar idag så jag får inte göra av med mera nu. Men fick det jag skulle idag och lite blev över med. Sedan hem och satte mig och titta på en serie som jag inte lyckades spela in innan. Jag såg två avsnitt idag och var klar till halv fem idag. Då jag gick igång med middagen, hade idag kotletter med stripes. Och såg ingen serie idag eftersom jag var sen idag så hoppade jag den idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så en mjukis idag det var länge sedan men jag har inte haft råd att köpa innan. Så sedan satte jag mig och läste ur flickan från ingenstans ett tag. Och nu börjar det hända lite grejor igen har varit lite små tunt med händelser ett tag nu. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Jo det är lotto idag och jag fick ett samtal idag men jag hade glömt stänga svararen. Men jag tror det var från någon annan än svenska spel.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja seg idag men jag fick ändå mina en och en halv timme idag även om jag var sen idag blev inte klar förrän till två idag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja om jag kommer upp så skall jag nog klara av tre grejor till söndag då novell, statistik och recept hoppas jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: