fredag 18 april 2014

Fredag 18/4-2014 20:36

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass natt igen vaknade till tio tiden och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och sedan var det att vänta på att mobilen skulle ladda. Det tog fram till ett innan den kom upp till 93% sedan orkade jag inte väta mer och stack. Kom till morsan någon gång såg inte på klockan och fick middag fisk idag. Sedan för en stund sedan så fick jag korv och lite kött och mackor det var väldigt gott. Så mer? Har inte gjort mycket idag mer än lyssnat på musik. Jo jag laddade in en ny e-reader för böckerna jag laddade ner för ett tag sedan. Den jag hade var kass. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn och då kommer jag önska er alla glad påsk.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja till söndag så kör jag igen.

Så skall ladda in ny roboform nu sedan är jag ledig tills imonn. Vi hörs igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: