onsdag 9 april 2014

Onsdag 9/4-2014 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Vaknade ett antal gånger under natten och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 och efter detta så gjorde jag inte mycket. Så till fyra tiden eller lite innan så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg min serie när jag åt hade bara en idag. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig en mjukis och satte mig och läste ur flickan från ingenstans ett tag. Så mer? Ja mer? Packade väskan idag innan jag la mig på sängen. Så kommer inte på mer idag ses igen imonn. Kort blogg idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja packade väskan idag innan jag la mig på sängen och väntade på att klockan skulle bli åtta.

ROMAN: Japp körde mina två timmar idag och det gick bra. Har kommit till sidan 143 och har många kvar att göra.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Japp till söndag så kör jag igen och då hoppas jag att jag hinner med målningssidan och kanske lite till.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: