torsdag 28 november 2013

Torsdag 28/11-2013 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men lite seg har jag varit idag. Vaknade till nio tiden och kom ur sängen till elva. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan igen från två till tre. Efter detta så gjorde jag inte nått innan jag till halv fyra stack till träningen. Tränade sedan hem och så stretch och så middag på det. Såg på family guy och så sedan på Simsons och det är därför jag nu är sen. Så mer? Jo jag fick svar på jokern igår och det var ingen vinst men kanske lite på lotto. Ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja idag gick det bra.

ROMAN: Ja har idag tänkt ut lite till att skriva in blev inte så mycket idag men jag måste komma till en punkt först innan jag kan lägga till.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja om det går som jag vill imonn så skall jag köra lite imonn tar en halvtimme detta nya kapitel så jag skall hinna det imonn.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: